lørdag 20. februar 2010

I virksomhet

Ettersom treningsforholdene utendørs ikke er av den beste sorten blir det kun små lufteturer på dyret for tiden. Etter en litt lengre tur av slaget på torsdag, og noe iset underlag fikk dyret en aldri så liten strekk i hø. bakfot/lår. Haltet skikkelig torsdag og fredag. Noe bedre i dag, men fortsatt stiv når hun reiser seg etter en liten blund.


I dag har vi derfor varmet opp foran ovnen og tatt litt neseprøvetrening. Søk, innkomst og holde fast. Hvert delmoment trent for seg og delvis satt sammen. Noe stort tempo inviterer ikke en noe nummen fot til, så farten får komme senere om mulig.Riktig så flink var dyret i dag. Nå er det mengde trening på alle delmomentene framover. Noen bilder fikk jeg også tatt for en gangs skyld. selv om kvaliteten ikke er den beste inne, svart hund i dunkel rombelysning.




Ja det er rett pinn. Da tar jeg den.......


tusler sakte og forsiktig, uten å tygge.........



setter meg fint ved min herres venstre side, uten å tygge selvfølgelig,...og så får jeg Frooolic

3 kommentarer:

  1. Så flinke dere er!!!
    Kanskje Lp-Bergens treninger kan forflyttes inn på stuen din, Tony? ;)

    SvarSlett
  2. Blir en meget trangt, men vi har vel mulig trangt for det

    SvarSlett