mandag 9. februar 2009

Penicillin

Har i 3 dagers tid kjent meg noe uggen i venstre kjeve, og lørdag hadde jeg problemer med å tygge lørdagssnopet. Det er nermest for katastrofe å regne.
Søndag morgen hadde jeg problemer med å få i meg frokosten på skapelig vis. Egenstilt diagnose er: Opphovnede glandler i underkjeven, og oppstart av hestekur på Penicillin. Litt bedre i dag. Bra langt i fra, men langt i fra bra.
Liten luftetur med dyret i morges bød på spektangulære motiver, men er svært usikker på om jeg behersker gengivelsen til fulle. Det beste er nok for leserne å komme seg ut å oppleve det hele selv.

Fra turveien mot Kanadaskogen



Spedt forsøk på "action bilde" I kveld prøver jeg meg på en liten treningsøkt på ballbanen like i nærheten. Her så det ut til å være fine forhold.
Ha en herlig vinterdag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar