mandag 16. februar 2009

Finn.no

Ettersom været i dag var heller dårlig og føret like så, fant jeg meg godt til rette i sofaen med pc'en.
Logget på finn, og lot timene og minuttene fare, og hva kan man ikke finne på finn.
Jeg har lenge vært inne på tanken å kjøpe meg et stoffbur til stevner og reiser, men har funnet ut at det ikke var verdt prisen. Men så.......
Et meget pent ubetydelig brukt "pet home" tilsalgs i Fyllingsdalen til 300 spenn. Impulskjøp er ikke min greie, men her skjedde tingene fort. (Bilde kommer)
En sms, i bilen og 5 minutter hadde buret skiftet eier.
Veldig fornøyd.
Er det noen som trenger et ¨rimelig sammenleggbart stålbur så har jeg !
Tony & Zita

3 kommentarer:

  1. JA? vi venter på bilde...

    SvarSlett
  2. Du er blitt utfordret. Sjekk bloggen vår.

    SvarSlett
  3. Gratulerere med nytt bur Zita:) Og jeg har sendt sikkert samme utfordringen:(

    SvarSlett