tirsdag 20. april 2010

Dansefoten...

......er ute av lage igjen. Halt igjen i går og i dag. Hva dyret gjør er meg et sant mysterium. Har bare tatt rolige turer i det siste, men dyret hadde en "flatrunde" i hagen i går ettermiddag, så noe brå svinger ble det jo, også er det bare der igjen. Irriterende både for dyret og for meg. Skulle jo virkelig ha trent nå som det går stevner både her og der. En annen ting som er merkelig er jo at motivasjon for trening er som høyest når vi ikke kan trene.
Bare å ta det med ro med andre ord og håpe det kommer seg til neste helg, og dobbeltstevne på Norhordland.

Til helgen starter jeg på NKK trinn 1 kurs. Spennende!

Ha en bedagelig uke.

2 kommentarer:

  1. nei så kjedelig da :(
    er ganske heldig der jeg, enda ingen halting på mine bank i bordet selv om de løper tulling rundt i skogen. lykke til på kurs, der skulle egentlig jeg gått og men med forelsninger midt i uken passet d ikke:)

    SvarSlett
  2. Kjedelig med halt hund da...
    God bedring og lykke til på trinn1 kurs. Det blir nok gøy!

    SvarSlett