søndag 5. april 2009

Så var konkurransen i Kvam overstått. Beklager at oppdateringen kommer forholdsvis seint. Det har rett å slett med å gjør at følelsen akkurat er vendt tilbake i fingrene og tærene, og at blodgjennomstrømningen ellers i kroppen begynner å anta normale tilstander.
For å si det slik: Det var ikke dagen. Det ble vått, veldig vått, det ble kaldt, veldig kaldt, og det ble tregt, veldig tregt.
At det var vått kunne ingen gjøre noe med. At det ble kaldt skyldes utelukkende alene det faktum at jeg ikke var kledd godt nok, og dermed ble ekstra våt og kald.
Zita var treg, meget treg, og nektet mer og mindre å legge seg ned i det på det våte underlaget.
Når vi nuller på to firverdige øvelser var løpet kjørt for vår del. Det var rett og slett ikke lystig på noen måte.
Enkelt resultater for øvelser legger jeg inn på hjemmesiden senere.
Når så er sagt var det like vær og føreforhold for alle, med unntak av elite som hadde rimelig godt vær.
Tone og Fant gjorde en kjempe innsats i det elendige været og vant klasse 3 , men manglet dessverre det lille ekstra som ville gitt opprykk.
Nå er det nedtelling til påskeferie, som i år foregår på Gol. Zita skal være med, og det blir en Lp fri påske. Kun loffeturer i og rundt Gol, god mat og drikke. Samt mye kos. Forhåpentligvis har vi tørket opp og kan stille på ny frisk og nullstille for ny innsats senere i sesongen.
Ha en god påske alle sammen både til byen, fjellet og til sjøs.

2 kommentarer:

  1. Grrrrrrr. "Tone og Fant??" Enelig får eg det litt til, og hva skjer da? Jo den der blåøyde (bokstavlig talt) gale border collien jeg bor med får all æren... Typisk min Uflax :)

    SvarSlett
  2. Hahaha! Veldig bra, Flax!
    Det er ikke annet å gjøre enn å prøve igjen Tony! Tror aldri jeg hadde tint opp igjen jeg, om det ikke var mitt himmelske lille badekar!
    God tur til Gol! GOD PÅSKE!!

    SvarSlett