lørdag 24. januar 2009

Vi tester

Dette er og blir en test på om jeg klarer å legge bilder fra kamera -til pc-til blogg. Kvalitet og komposisjon må mine lesere ta med en stor klype salt eller det som sterkere er.


Zita er dritt lei all knipsingen og tok seg en lur

Lovet i en tidligere blogg bilder av oppussings prosjektet soverom. Litt IKEA eller hva Linda?

Du skal få se mitt garderobeskap så snart jeg har laget tellekanter på tøyet, ellers blir det kun bilde av utsiden. Du får følge med.






Blomstergave med vin jeg fikk i anledning dagen.
Har forøvrig hatt en liten treningsøkt på Varden i dag. Kort men intens.
Ha en mørk aften, nå skal det spiset kylling snack og div. sjokolade.

4 kommentarer:

  1. Dæsken!! Soverommet ser flott ut! Nærbildet av Zita må da være tatt med et knakende godt kamera eller..? ;D

    SvarSlett
  2. Oppussing kan du? ringer til deg neste gang vi skal pusse opp noe ;)Bloggingen din begynner virkelig å ta form Tony. Dette liker vi.

    SvarSlett
  3. forresten.... Hvor er linkene til hjemmesiden vår, retrieverklubben etc. Hmmfr.. Bare sissel og teresa som er vennene dine...

    SvarSlett
  4. Oi!! Så fint!!! Du er en tydeligvis en tusenkunstner av en mann, Tony og vi får bare håpe at hun som får ligge i det flotte soverommet med deg vet å sette pris på deg ;)

    Og gratulerer SÅÅ mye med overstått dag!! Må si du holder deg godt!

    Hilsen Linda

    SvarSlett